äntligen

ja nu är hallen färdig tapetserad!

har varit lite dålig på att skriva så de blir väl en lite summering nu då...
förra veckan va ganksa lugn
måndag va de bara slappa
tisdag yoga å promenad
onsdag va till stan på möte på treklöven
torsdag såå jävla rastlös! gjorde väl ingen spec då förutom att slipa väggarna i hallen
fredag åkte till stan med jennie å robbin, va till tandläkaren:S inge trevligt, 2 hål och en trasig tand.. gick på stan nästan hela dan sen åkte jag å mamma å handla lite inför tapetseringen å på vägen hem blev de pizza från trödje:)
lördag åkte in på travet runt ett å va där till 4.. åkte å hämta ett bord till tapetseringen sen hem å börja men vi han inte med allt..
söndag mamma kom ner runt 10 då vi fortsatte men tapererna men vi blev inte klar då heller... la mig å sov en stund innen revyrepet som inte alls känndes nå bra igår.. vi saknar ju massa folk så vi kommer inte så långt på repen.. när jag kom hem tog jag tag i tapetseringen själv vilket va väldigt svårt att göra själv men men fick upp nån iaf sen bar de hem till mamma å pappa på middag.

måndag vakna kl 10 då johan å robban kom å väkte mig, tog en rök med dom sen la jag mig å sov igen å vaka halv 2 av ett sms.. ringde linn å gick ut med lenas hundar. när jag kom hem så satte jag upp dom sissta tapeterna så nu är de klart:)

denna vecka blir nog också ganska lugn tror ja..
på onsdag ska jag till sjukhuset iaf så vi får väl se hur de går..

nej nu ska jag försöka laga lite mat!

ha de bra

Kommentarer
Postat av: linnsey

Blev de bra med tapeterna?

2008-11-10 @ 19:28:36
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0