dagen efter

ja igår va jag ut med goda vänner!
kvällen blev kanske inte som jag väntat mig, blev ganska jobbigt ett tag...
men jag tog mig i kragen å ringde en tjej som jag inte har varit så överens med å jag tror vi löste de iaf, de kanske inte va de bästa tillfället att ringa på fyllan men hade jag inte gjort de då hade de nog dröjt många veckor till..

jag är ganska beviken på vissa personer måste jag säga..
visst jag är inte guds ängel jag heller men vissa saker är bara för mycket!!

när jag vakna hade amanda gjort frukost till oss så jag åt frukost i dag:) tack stumpan
sen satt vi å myste lite i soffan
sen va de dax för revyrep kanske inte riktigt de jag ville göra i dag men men

nu är jag hemma igen iaf å ska bara vara


gårdagen

Jag och emelie

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej gumman vad ovanligt att se dig i långt hår. :) Vilken fin klänning du har sytt du är ju jätte duktig. Kram

2008-11-04 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0