hemma

Åkte till stan med mormor å morfar idag, vi va till esteraden å fynda lite hittade ett par mjukisbyxor:)
åkte sedan å åt på max sen in mot stan, jag å mamma gick till olssons där jag köpte lite tyg som ikväll blev en klänning

På vägen hem från stan så åkte jag med thomas robban i jim... jag å jim fick sitta å trängar i världens minsta baksäte å dåligt med luft va de i ena däcket så vi fick åka å fylla på.. men men inte hjälpte de.. när vi kommer till hamrångefjärden får vi punka!! JIPPI!! fick ringa efter pappa men innan han hade hunnit komma så va killarna nästan klar men pappa fick skjutsa hem mig, inte vågar man åka mer i den där bilen när de va jim som bytte däck!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0