så trött

gick å la mig runt 3 halv 4 igår å vaknar vid 10 av att mormor ringer.. ingen hitt måste jag säga.. sov en timme till iaf men är fortfarande lika trött.
kollade posten när jag kom upp å jag hade fått ett brev (de är inte ofta de händer) de va från syrran, min födelsedagspresent :) jippi 200kr:)

har lite ont i kroppen idag efter gårdagens yoga träning men de kan jag stå ut med..
värre är de med munsår, har fått 2 st!!! hur fan man nu kan lyckas med de!?

fick mina filmer idag också som jag beställt power yoga, smal med pilates och aerolates så nu ska de tränas:)

fundrar om jag ska ringa linn å lura med henne ut å gå.. ja de ska jag!

ha de bra allesammans

Kommentarer
Postat av: linnsey

Hum, synd att vi inte kunde gå ut å gå, men får ta de en annan dag, kanske kan gå en sväng imorrn?

2008-10-29 @ 13:37:31
URL: http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0