tankar

tänk att man tar live förgivet, att man ska vakna varje morgon å fortfarande vara vid liv..
jag klagar över hur jag mår å hur jag ser ut men är de verkligenså jävla jobbigt!?
de finns dom som har de värre mycket värre men som ändå vaknar varje morgon med ett leende på läpparna å är glad över att dom får leva en dag till!
dom som blir riktigt sjuka gång på gång men ändå orkar kämpa sig igenom en svår sjukdom, varför kan då inte jag vara glad över dom "små" bekymmer jag har!?

de finns dom som lever med en sjukdom hela livet, eller ja till den tar dö på dom å dom lever ett så normalt liv dom kan, varför ska inte jag kunna göra de då?

varför är liver så orättvist!?

Kommentarer
Postat av: lump

tänkvärt där C.. är väldigt mycket som man tyvärr tar alldeles förgivet här i livet!



kraam

2008-10-30 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0