Besviken

Trodde verkligen inte att du skulle svika ett förtroende, men jag hade fel...
Förstår inte varför?, de finns ingen annan som har med de här att göra just nu så varför?

Vänner...
Vad är en vän?
Ska inte en vän kunna hålla ett löfte och ett förtroende?
Ska dom inte hjälpa i stället för att stjälpa?

Trodde jag hade bra vänner men de visar sig gång på gång att en del inte är riktiga vänner
Är glad och tacksam får dom få RIKTIGA vänner jag har, behöver inte nämna några namn ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag hoppas de..

usch att du ska vara med om så mycket..

men måste ses snart, måste komma o hälsa på dig :)

2009-04-06 @ 19:42:35
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman jag hoppas att jag är en av dina vänner. Du ska bara veta vad jag är glad för eran skull fast jag inte visa de så bra idag. Tack för en trevlig em oxå . Kram i massor från oss

2009-04-07 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0