jobbig vecka

nu va de ett tag sen jag skrev igen.. men de finns en ganska bra förklaring! hela förra veckan va de fullt upp med revyn från morgon till kväll! de va allt från rep till att sy klänningar till revyn, 10 st på en vecka de blev lite stressigt men vi blev klar i tid! torsdag va det genrep å de gick inte alls bra!! men men inget rep på fredagen å premiär på lördag, hur skulle de gå efter ett så dåligt genrep!?
men jäklar va bra de gick!!! det blev en underbar premiär med mycket skratt :) de trodde jga aldrig att de skulle gå så där bra!
efter föreställningen blev det ju självklart premiär fest! god mat å lite dricka!
vid 3 tiden börja jag röra mig hem men jag fick ju som vanligt inte med mig thomas.. kl6 på morgonom kom han hem!
föreställning på söndag också, då mamma å pappa kom :) för att vara söndagspublik så va dom riktig bra!

igår va jag in till stan till kuratorn å sen blev de valbo med linn å hennes mamma, riktigt trevligt:)

å idag blir de nog bara lugnt skulle jag tro.. försöka vara så mycket som möjligt med älsklingen innan han åker till malmö..
han kommer inte hem fören fredag kväll så jag vet inte hur jag ska klara mig utan älsklingen hela veckan!

ha de bra

Kommentarer
Postat av: emma

va ska han göra i malmö då?

du får träffa mig då :) kanske kan komma ut någon dag :)

2009-03-24 @ 19:45:44
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0