klarar jag av de?

Ser inte fram emot morgondagen..
kommer jag klara av att åka tillbaka dit?
efter 9år ska jag nu återvända till de ställe som orsakat mig så mycket smärta och ångest!
jag önskar att du förstod hur ont de gör i mig, men du verkar inte bry dig, eller så vill du inte se
jag gör de här för din skull men du visar mig ingen förståelse!
men jag har min ängel med mig iaf å med dig känns de som jag klarar allt, men de återstår väl att se i morgon!
Jag är väldigt tacksam att du följer med, även fast jag vet att du igentligen inte vill
du är guld värld för mig linn<3 Tack för att du finns




Den bästa som finns<3

Kommentarer
Postat av: linnsey

Nej men älskling, nu sitter jag ju här med tårar i ögononen! ALLLT för dig, de vet du =)



Älskar dig!

2009-03-04 @ 07:51:55
URL: http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: jag som inte bryr mig

jag ska inte be dig om fler tjänster men du kan ju alla fall va ärlig. att du mådde SÅ dåligt för det hade jag ingen aning om men du behöver inte ställa upp på det viset mer. älskar dig för mycket för att förstöra dig. det sista jag vill. kram

2009-03-07 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0