Onsdag

halva veckan har gått å de känns som en evighet..
i måndags va jag till valbo med mon och handlade tyger till klänningarna vi ska sy till revyn, kom hem runt halv 2 och var helt slut! försökte sitta vid datan en stud med de gick inte, kroppen bara skaka.. gick å la mig i sängen och sov i 4 timmar!! men va lika trött när jag vakna! men jag gick över till linn då iaf med lite mammakläder jag hittade när vi va i valbo...

igår så åkte jag in till stan igen men lena å älsklingen, släppte av honom på af sedan åkte jag å lena till valbo men hann inte vara där spec länge innan thomas ringde.. när vi kom hem va jag lika slut som vanligt så de fick bli sängen i några timmar igen..

idag va jag ute å gick med lena å hundarna.. fattar inte att de är så jobbigt att kliva upp tidigt, eller ja halv 9 men de är tidigt för mig... gick en promenad på ca 50 min iaf sen gick jag hem å städa lite å fick upp thomas ur sängen. sen kom lena över på en fika.. när hon hade gått så åkte damsugaren fram å sen va man halv dö igen så de blev sängen i nån timme..


aja nu kom Linnsey så nu ska jag vara social med henne sen blir de revyrep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0